شرایط و قوانین خرید از پدیده شمیم قائم ( دیوایز شاپ)
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای دیوایز شاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه دیوایز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
شرایط ثبت سفارش: کلیه سفارشها به صورت پرداخت اینترنتی انجام شود وبعد از تایید ثبت سفارش در سایت واحد پشتیبانی در اسرع وقت برای ارسال سفارش شما اقدام خواهند کرد.
سرویس مهلت تست 7 روزه فروشگاه دیوایز
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، فروشگاه دیوایز این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها تا 7 روز پس از تحویل در چارچوب قوانین گارانتی محصول طبق بند های زیر و قسمت ضمانت بازگشت کالا قابل تعویض میشود:
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه دیوایز کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
در صورت ارسال کالا برای واحد مربوطه جهت بررسی مشکل و اینکه ضمانت بازگشت وجه یا تعویض کالا شامل ان محصول می شود یا خیر در صورتی که واحد مربوطه این حق را به مشتری نداد تا 15 روز مهلت دارید جهت پیگیری و بازپس گیری کالای خود اقدام نمایید در صورت عدم مراجعه و عدم پیگیری بعد از 15 روز حق مالکیت کالای مذکور متعلق به دیوایز خواهد بود و ارسال کننده حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه فروشگاه دیوایز، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، تمامی اجناس و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه دیوایز دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه دیوایز به اتمام برسد، و فروشگاه ارشاکو امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه دیوایز همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه یا تلگرام) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه دیوایز تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه دیوایزشاپ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه دیوایز شاپ ارسال شود.
قوانین و محدودیتهای بهداشتی
از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمیشود.
شرایط ارسال: وبسایت دیوایز شاپ مختار است بازه های زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات به ثبت رسیده تا 72 ساعت جا به جا کند. این جا به جاییها از طریق راه های ارتباطی به ثبت رسیده در پروفایل مشتری به اطلاع میرسد.
روز کاری: منظور از روزکاری روزهای کاری غیر تعطیل مصرح در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران است و هر گونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانههای عمومی به اطلاع عموم رسیده باشد. منظور از زمان ارسال تاریخ و بازه ساعتی است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور دیجیتال شما ثبت میگردد.
روزهای کاری معمول: روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت 8.30 تا 15 مشمول یک روز کاری است و سفارشهای ثبت شده در این روزها و در این بازه ساعت حداکثر تا 72 ساعت به دست شما مشتری محترم دیوایز شاپ میرسد.
روزهای تعطیل و نیمه وقت کاری: روزهای پنج شنبه سفارشهای ثبت شده تا 12 ظهر مشمول ارسال 72 ساعته میشود و بعد از این ساعت شرایط ارسال در روزهای تعطیل برای ارسال محصول در نظر گرفته میشود.
شرایط ارسال در روزهای تعطیل: سفارشهایی که در روز های پنج شنبه بعد از ساعت 12 ثبت شود و یا در روزهای تعطیل به ثبت رسیده باشد، در اولین روز کاری بعد از تعطیلی برای شما ارسال میشود و مشمول طی زمان یک روز کاری خواهد بود.
توجه داشته باشید که وبسایت دیوایز شاپ مختار است بسته به حجم سفارشها زمان های ارسال را جا بهجا کند و این امر را به اطلاع مشتریان برساند.
شرایط ارسال کالا
تهران: منظور از تهران فقط مناطق بیست و دوگانه شهرداری تهران است و شهرستانهای اسلامشهر، رباط کریم،کهریزک،دماوند، بومهن، رودهن، پردیس، جاجرود، لواسان و ورداورد جزء تهران حساب نمیشوند
شهرستان: همه شهرستان ها و مراکز استان های محصور در مرزهای آبی و خاکی جمهوری اسلامی ایران
طرح تشویقی کد تخفیف: وبسایت دیوایز شاپ برای مشتریان خود کدهای تخفیفی در نظر میگیرد که این کدهای تخفیف را با توجه به تراکنشهای خریداران و معرفی محصولات دیوایز شاپ به دوستان خود میتوانید بدست بیاورید.
در مواقعی که کد تخفیف سبب شود مبلغ سفارش کمتر از میزان ارزش مشمول ارسال رایگان شود. وبسایت مجاز به احتساب هزینه حمل برای مرسوله است.
در بسیاری موارد کدهای تخفیف دارای تاریخ مصرف است و بعد از آن تاریخ از آن تاریخ بی اعتبار است.
مرسوله ی ارسالی 3 تا5 روز کاری بعد به دست شما میرسد. مشتریان دیوایز رو موظف به پیگیری مرسولات خود از شرکت پست هستند و هر گونه قصور، مفقودی و ارسال اشتباه مرسوله از سوی شرکت پست مسئولیتی را متوجه وبسایت دیوایز نمیکند.
در صورت عدم حضور مشتری در محل به هنگام تحویل مرسوله و عودت مرسوله به وبسایت از سوی شرکت پست برای ارسال مجدد هزینه جداگانهای برای ارسال دریافت میشود.
شرایط تحویل و ارائه کالا
چک کردن مرسول: در زمان تحویل لازم است متطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش، مرسوله چک شود.
در زمان تحویل بسته حتما برگ سفارش کالا که ضمیمه محموله پستی میباشد را با محتویات داخل بسته بندی مطابقت و کنترل نمایید ودرصورت داشتن هرگونه مغایرت بخشی از سفارش با فاکتور ثبتی از تحویل گرفتن بسته پستی خودداری نمایید بدیهی است امضاء و تائید شما به منزله دریافت کالا به صورت کامل تلقی میگردد و پس از آن شرکت مو تن رو هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.
شرایط عودت وجه
در شرایطی که کالا یا بسته پستی، دچار خرابی پس دادگی آمبولانژ و بیرون ریختن محتویات محصول و خرابیهای فیزیکی دیگر باشد و یا تاریخ مصرف محصول ارسالی زیر 1 ماه باشد وبسایت دیوایز شاپ موظف به عودت وجه مشتری است این کار تنها با پر کردن فرم مرجوعی کالا در سایت دیوایز شاپ امکان پذیر است و در غیر این صورت به هیچ عنوان عودت وجه امکان پذیر نمیباشد. ضمنا در این شرایط نیز قوانین بهداشتی قبل از عودت وجه لحاظ خواهد شد.
زمان تشخیص این گونه خرابیها فقط زمان تحویل محصول به مشتری و تنها شخص ثبت نام کننده در سایت صلاحیت بررسی بسته و محصول را در زمان تحویل دارد.
حریم شخصی
تعهد می دهیم به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می کنند، احترام بگذاریم و از آن محافظت کنیم و متعهد میشویم در حد توان خود، از حریم شخصی کاربران سایت دفاع کنیم. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سایت، کاربران سایت مسئول حفظ محرمانه حساب و رمز عبور خود هستند و مسئولیت تمامی فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود مورد نظر انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در دیوایز شاپ، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات دیوایز شاپ با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی دیوایز شاپ دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
مشاوره رایگان:
وب سایت دیوایز شاپ برای مشتریان خود امکان مشاوره آنلاین تلگرامی و تلفنی را فراهم آورده است . باید توجه داشته باشید که پیشنهاد های مطرح شده از سوی مشاور به هیچ عنوان در شرایط تصمیم شما برای انتخاب تغییر ایجاد نمی کند و انتخاب شما ملاک عمل و پرداخت و تحویل اجناس است